bara sanna ord.

....Ingenting att minnas, bara att tiden var fantastisk,
jag saknar dig som fan, men vet att det är slutet,
försöker att se framåt, men lever i nuet,
jag trodde att du var äkta, men vad fan får man tillbaks,
ett stort jävla svek, och din kärlek blev till hat,
trött på alla myter, sagor om lyckan,
finns det någon gud, så var i helvete är han?!
3 månader av livet har passerat med dig,
du vet du var den enda som någonsin har älskat mig,
jag försöker att glömma,men det går inte så bra,
men fuck allting som händer, det var ingenting att ha,
nu hatar jag kärlek, jag ska aldrig falla dit,
för jag älskade dig på riktigt,
och du var min topp, mitt liv....

..hundra vackra ord,
men allting dog ut..



Ur sofijah - de e borta. <3



( skriver en del egna såna här låtar,
men om jag lägger ut, kommer folk ba skriva av & kopiera,
och säga att dom skrivit dom.
så synd att jag inte kan visa er dom..
;d )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0