dan före dopparedan ;d

hej folket i stugorna!

borde va typ snö utomhus, kallt och mörkt.
istället är gräset grönt, solen lyser & lite småvarmt :>
jahaja, får la vänja sig, kommer la bli så i framtiden :o
ahja, imån är det julafton då. känns inte som det,
fick ba lite julkänsla innan, när jag klädde granen & julmusiken var på.

blä för julmat :< det är as äckligt,
det enda goda är skinkan, så om det finns skinka,
se upp, jag kommer käka upp den ;d

jullovet rullar på, känns inte så kul att komma tillbaka sen heller,
so redovisning & buggprov :s jag dör.

hm, vad har jag gjort nudå. justdet!
gick till jessica i fredags & skulle kolla 2 skräckisar,
blev att jag sov över där (y) somnade la vid 1 tiden kanske? :o kulkul.

sen igår kom hannapanna till mig, utan att jag var beredd på det.
eller ah jag visste att hon skulle komma, men inte just då.
så typ kom fia & happy hem, så kommer hanna upp i trappan ist,
jag ba ;o
hahah vi hade kul iaf,
vi somnade halv 6. sen skulle hanna åka hem vid typ halv 9 halv 10 elle ngt sådant?
jag är trött.. kunde inte somna om sen heller.


ahja,
ni får ha en god jul.
ni får ju gärna smsa mig imån?
kommer nog inte ha sådär askul.
men ah, juldagen blir nog tråkigare. :<

pusshej!
<3


p.s. ifall ngn undrar, går det bajs med gitarren,
men ah, jag kommer bli proffs en dag, he.
vänta bara! ;ddd
Trackback
RSS 2.0