glömma.

Jag håller det jag lovar.
och jag är alltid ärlig.


Tror ni inte mig?
fråga vad som helst då.



försöker glömma.
men samtidigt, vill jag inte glömma?
du gjorde mig lycklig, varför glömma lycka? :s

först gillar man..
sen är man kär..
sen älskar man..

jag har förlorat det där i mitten,
som betyder att man gillar någon mer än som vän.
men jag kommer alltid älska dig,
det lovade jag?
och jag håller det.
även om det betyder att jag älskar dig som vän.

jag har inte brytit ihop på utsidan.
jag vaknar, jag går upp, jag gör det jag ska göra.
jag ligger inte kvar, gömmer mig under täcket, slutar äta och bara gråter.
visst, ibland kan jag gråta , men torkar tårarna åt någon som är värd dom.
jag tror jag förändras.
men på insdian, där kan jag lova, jag är sönder.

kan inte vänta för evigt.
men väntar så länge det går.

 </3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötnos </3 "/

2008-12-30 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0