hemligheter.

Jag har lärt mig en sak.
Man ska tänka igenom det man säger till folk.

om man inte vill att en sak ska komma ut,
ska man heller inte säga till alla kompisar,
först ska man tänka efter,
vilka som verkligen kan hålla hemligheter.
jag har bara 3 vänner, som jag kan lita på till 110%.
kanske finns fler, men dom måste bevisa det först.
hur bra kompisar man än är, kan dom säga saker ändå.
alla saker går runt bland folket,
först säger den ena, till en som den tror man kan lita på,
sen säger den andra till någon den litar på,
så säger den det till den personens kompisar, så fortsätter det så.

ska börja hålla de saker som rör mig mer hemliga, är inte världens duktigaste på det.
men ska försöka.

nu menar jag inte att jag går och säger saker som ni säger till mig.
jag kan hålla andras hemligheter,
men inte mina egna.

men om andra vet hemligheten man sagt,
då kan man väl inte kalla det en hemlighet längre. eller..?
Trackback
RSS 2.0