måndag.

jahaja. även denna helgen över dåja.

i fredags var jag med ludde, och sen kom nettan hem, då var vi med henne med.
sen gick vi till brännehylte och johan mötte oss, och så var vi där lite ;d
var ttrött när jag kom hem typ vid 1.

sen på lördan, var vi hos nettan och kollade film som johan med sig. och det var väl kul.
sen på söndan åkte jag, mamma, fia & anzi till jönköping och köpte julklappar typ.
lite småtrevlig helg.
snön försvann lika fort som den kom :< trist. men gjorde en snölykta, duktig som jag är. :))


dagen idag var typ seg.
först engelska, kollade 2 avsnitt av goal.
sen so, kollade 2 avsnitt av anne franks dagbok?
sen vare lunch, och sen efter det matte. -.-
och sen var det gympa, sen klf, typ fikade och sånt.

sen när jag kom hem, har jag knappt gjort någonting.
datorn typ & bakat upp den sista pepparkaksdegen. (y)
sen nu är pianot sålt med :DD ska köpa gitarr innan veckan är slut, TROR jag.

tjohej va mkt jag hade att skriva känns det som.
har typ tråkigt & ska fortsätta se på the eye lite till,
köpte filmen i söndags när vi var i jpkg då,
eller så ska jag slå in julklappar.

ahja, hare gutt!
kolla så fin bild jag tog, snö är mysigt. :>

Trackback
RSS 2.0