torsdag.

jahaja.

engelska första lektionen, yey, not.
sen gympa, innebandyn va kul. hahah dzenita; succkkeeers! gu va vi garva xD

sen.. hade vi lunch typ.
och efter det hade vi no,
usch så kallt det var att gå runt & mäta ute.
hahh ludde & dom mulade typ dom i 5;an. ssssynd.
sen hade vi träslöjd.
sen hade vi so, hahah oj va mkt vi gjorde jag, elin, johan & joel (yy)

ah, sen idag gör jag ingenting heller. konstigt.
asså, inte konstigt på det sättet.
men typ förra veckan, och innan dess, var jag med ngn varje dag,
nu är jag för trött & gör ingenting.

ah ikväll ska jag komma i säng tidigare. lyckades inte igår.
men ah, vad gör man. -.-


i helgen..blir det väl nettan älskling som vanligt? ;d
och pepparkaksbak & julklappsköp förhoppningsvis.
julstämming or wwwhat.
pusshej.

bara 6 dagar kvar nudå.
kämpa på.
pust.
Trackback
RSS 2.0