tråk.

Nu var det söndag ja. och massor av jullovet har gått känns det som.

Vill ha jullov för evigt.
usch. lockar inget vidare med skolan. nejtack. :<
men sportlovet är ju ganska snart efter,
OCH DÅ BLIR DET SÄLEN!! ::d:d:d::d:d::D..D.. åh så glad jag är för det! :)

Sen var ju julafton nu också.
spenderade dagen hos måmo med släkten.
segt. fick inte ens se, kan du vissla johanna. -.-
hoppas vi är hemma nästa år, så ska jag smyga upp och kolla på mitt rum (:
sen på kvällen följde måmo med hem & peo & astrid kom. (=
sen var ännu en julafton slut. och all stress i onödan xD

kalle anka på julafton tröttnar man aldrig på är ett som är säkert. :)
kollade klart på hela förhäxad säsong 2 på juldagen och lite av annandagen :)
och läste ut min bok på juldagen. haha.

ah sen är det nyår snart. kommer bli trist nyår. -.-
hemma själv med mamma & pappa, så kommer gun och dom.

jaha.
sen är mina gratis sms slut.
Börjar fundera på om jag är beroende på allvar, bara för jag inte svarade på 2 sms,
så trodde annie jag var arg på henne och ringde, haha. ahja, du är söt annie.
ska fylla på imån antagligen när vi åker till vmo. :>
Usch då ska jag klippa mig! :o

ah,
ni får ha det så bra!
pusshej.


 en liten bild på granen nu efter jul :>
Trackback
RSS 2.0