puss på allahjärtansdag

igår var det ju allahjärtansdag. spenderades ensam.
eller ah, i fredags åkte jag hem till min kära josefine & sov där tills lördag.
men åkte hem vid 14 tiden. sen kollade jag typ på tv resten av dagen.

idag skulle jag egentligen åkt till isaberg med familjen glaad & mamma.
men det blev inte så, för jag har så ont i magen så jag går under. -.-
sitter här med en värmekudde om magen.
vaknade tidigt oxå, ungefär vid 6, och hade ont i magen som as.
tog en ipren, som inte hjälpte ett skit.
så tog jag min värmekudde & somnade om till typ 10-11.
så nu sitter jag här & har ont..


skolan börjar imån igen efter sportlovet då.
usch, jag orkar verkligen inte. men ah, är man barn så är man.

hare bra!
& jag gillar sms om någon undrar :)

pusshej!

 en bild jag tog igår, fick rosor av mamma så. :)
Trackback
RSS 2.0