musse <3

blä.

dagen var typ slapp, va inte med på gympan för jag har ont i halsen fortfarande :))
så & jag och elin cpade och gick till zibylla & tog kort :D

men ah, inte gjort ngt speciellt känns det som.
engelska testet kunde jag inget på, fick typ 2 poäng eller ngt.
no:n tror jag gick sådär bra.
kunde nästan allt , fast inte kollat på det. skills.

snodde hannas cola med. synd.

imorgon är det studiedag = SOVA :)) hoppas jag sover till minst 14.00 imån :)

sen tycker jag att du är väldigt mysig fortfarande.
och att du är helt cp störd.
ursäkta att jag säger det, men du är det verkligen.

imån ska jag nog va med annie, hoppas jag :] 

OCH MUSSE ÄR BORTA?!
han har inte kommit hem sen typ i förrgår?
jag dör snart. han måste komma hem!! :(:(
<3



MUSSE KOM HEM!! :[ <3
 
Trackback
RSS 2.0