ont

Hej. 

lycka till Hanna som kör upp idag.

jag är sjuk! :[:[ usch.

när jag kom hem från dzenita la jag mig typ vid 1 tiden någon gång,
sen vaknade jag vid 4 igen, men klarade inte gå upp så vred & vände på mig,
sen gick jag upp typ vid 6 för jag klarade inte mer.
då gick jag ner till mamma & jag fick en alvedon, hostmedicin, jordgubbsfil
& typ en tablett för att inte ha lika ont i halsen.

sen la jag mig igen & sov till typ halv 9.
usch, hela lördagen bestod av att hosta, svettas & frysa så jag skakade.

åt bara jordgubbsfil , glass & två mackor på hela dagen.
just nu är jag helt öm i halsen för jag hostat så mkt,
typ liknar krupphosta? om ni vet vad det är x]
men ååååh! jag vill inte va sjuk!
det gör ont + på tisdag är det vinteridrottsdag ,
och om inte febern går ner tills imån, kan jag inte komma dit..

saknar alla.
<3

hare bra , för det har inte jag. -.-
pusshej!

 jag & dzenita i fredags. :))
Trackback
RSS 2.0