tjoho!

tja!

sry , längesen jag uppdaterade :$ haha , men nu är jag tillbaka!

skolan har börjat & det är ju helt underbart! eller inte.

synd att jag bara har typ 2 favvoämnen, eller ah, tre kanske. musik, bild & träslöjd.

men träslöjd e typ ba kul för man kan ba sitta av tiden xd
sen musik är kul annars, men det vi håller på med nu är astrist.
bild är kul , men vi ba stressar igenom det känns det som, så ah , allt är typ trök.

men nu tänker vi posititvt!
vad har lilla emma gjort i veckan..?

i måndags hängde jag med elin & sara hem, det var skojj.
i tisdags följde jossan med mig hem :))
i onsdags gjorde jag inget speciellt , inte i torsdags heller. (;
igår var jag med elin, sara & annie, jättemys :)
idag på dan var jag i vmo med syrran min, mamsen & måmo :))
sen just nu är jag hos familjen sjöstrand ;D kulkul ^^
& tack till erik som lånar ut hans dator till mig ;D

ah, typ 7 månader tills jag fyller år,
och jag har räknat ut att det är någonstans typ 5 månader till sommarlov då.

ahja, hare gött!
pusshej! ;D

Trackback
RSS 2.0